Saturday night

Hej fina vänner!

Hoppas att allt är bra med er! Ledsen att jag inte skrivit något tidigare idag, men jag har faktiskt varken orkat eller haft tid. Har haft lite av en "bad day" idga också...big time! Men det ska man väl ha det också. Det blev i alla fall lite bättre när mamma kom hem från ica och hade köpt ben&jerrys phish food :)

Så, vad har hänt idag då?...Jag har pysslat lite med smyckena. Fast tyvärr kunde jag inte göra några nya eftersom mina öronkrokar är slut! Ve och fasa! Får bli till att köpa nya denna veckan. För övrigt har det uppstått en hel del planer om mina smycken också :) Vad det är får ni nog veta om ett tag...

Annars idag har jag bland annat passat två extra hundar. Två cocker spaniel-flickor faktiskt. Riktigt kul, särskilt eftersom dom leker så bra tillsammans med min vovve Legolas!



Min lille älskling!

Vad har ni hittat på för kul hittils i helgen? Vad händer imorgon? :)

Just nu längtar jag tillbaks till värme. Jag vill ha varmt väder. Helst 30 grader i skuggan. Jag vill bi brun igen. Jag vill tillbaks till Egypten!

Ge mig!

Idag har jag även fotat en hel del nya höstkläder som ni kan få se imorgon! :D Annars blir det till att skicka massa brev och söka jobb...är man pank så är man! Haha...

Ha en bra kväll!

/ e


Kommentarer
Postat av: ida

Svar: bra tack:D La till dig nu precis också!

2009-08-30 @ 17:46:01
URL: http://juttsan.blogg.se/
Postat av: antonia

vilken söt hund :)

2009-08-30 @ 19:09:32
URL: http://aantoonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0