Vår dag!

Idag är det vår dag Malin! 10 augusti. Idag är det två år sen vi träffades för första gången. Det känns sjukt...både för att tiden gått så himla snabbt, men också för att vi bara känt varandra i två år. Det känns som att jag känt dig hela livet, det gör verkligen det. Tänk alla saker vi upplevt hittills. Det är galet. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har dig i mitt liv. Jag vet att vi tänker rätt lika, och att jag kan berätta allt för dig, och du lyssnar alltid och förstår. Jag kan gråta med dig, jag kan skratta med dig, jag kan vara mig själv med dig.

Jag älskar dig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar er.

i mitt uterum.

ahaha<333

2009-08-10 @ 23:03:42
Postat av: Malin

jag älskar dig så gumman!

2009-08-10 @ 23:10:35
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0