Ett tag

Jaa ni, nu var det ett tag sen jag skrev igen. Ledsen för detta. Men det finns uppgångar och nedgångar i livet. Av olika anledningar. Den senaste tiden har det väl mest vart ner, så jag har prioriterat andra saker. Men nu är det mer upp, och jag är här för att stanna! ;)

Den senaste tiden har mest bestått av plugg, men nu har jag lov! skönt som f-n måste jag säga :) Igår var det alla hjärtans dag, och jag satt jättelänge och trixade med en video om mina närmsta vänner. Men nej, jag lyckades ju inte ladda upp den här =/ Ska försöka göra en ny. Men jag tror att ni vet hur mycket jag älskar er och det är det viktigaste för mig.



bilden får tala för sig själv, <3

Igår var jag även en sväng i Halmstad och shoppade! Gud va mycket fint det finns nu! Var dock tvungen att lägga band på mig själv, ska faktiskt iväg och shoppa i någon större stad efter att jag fyllt år :)
Jag köpte i alla fall en ny jeanskjol, röda pumps, Blair á la Gossip Girl-inspirerad blus och en blommig sommarklänning (som jag ska ha med mig till Egypten). Jag lovar att ni ska få se bilder imorgon! :)

På kvällen var jag hemma hos Agnes tillsammans med Mika och Lova. Andra delfinalen av Melodifestivalen ju! Ni är bra!

Nu ska jag kika på One Tree Hill och sen på Gossip Girl. Senare ska jag visa "Dagens oufit" och "Nytt pyssel"

Big love
/ e

Kommentarer
Postat av: ellen hyldgaard

jag älskar dig söto <3

2009-02-15 @ 18:31:47
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/
Postat av: cassis

love you!

2009-02-15 @ 20:09:07
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: lova

jag säger som emilia... ;) youre my world!

2009-02-15 @ 21:00:43
URL: http://lovastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0