Tisdag

Hejsvejs!
Till att börja med måste jag säga att det är underbart med lov! :D
Gårdagskvällen spenderades hemma hos min kära vän Lova, tillsammans med Mikaela och Agnes! Myspys! Innan dess hade jag hunnit med att följa med farmor in till stan för att boka utflykter till Egypten! (Inte länge kvar nu!!! :D) och att sola :) Sov över hos Lova och gick upp tidigt imorse för att se EMD på Vakna med the voice ;) haha!

Idag har jag vart hos doktorn...tagit min första Gardasil-spruta. Så nu går det sakta när jag skriver för den vänstra handen är typ förlamad! Haha.

Nu har jag precis fixat det sista med mina jobbansökningar. Gött att ha det gjort!
Nu måste jag kila, men kommentera gärna inläggen under½
LOVE
/ e

Kommentarer
Postat av: Agnes

2009-02-17 @ 17:40:33
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Tack så hemskt mycket! Kändes som det gick bra på agenturen men får svar om en vecka ungefär, så nu håller vi tummarna! :)



KRam

2009-02-17 @ 23:59:25
URL: http://www.jessi.se
Postat av: malin

var ska du söka jobb? :)

2009-02-19 @ 16:32:48
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0