Måndag!

Hejsvejs.
Just nu är jag ledsen. Min kamera slutade fungera innan. Fattar inte vad som hänt :( Den är ju nästan ny! eller okej, jag fick den i juni, men en kamera ska ju förfan hålla längre än så! Jag vet inte vad jag ska göra om den inte går att laga! :'(

Nåt lite roligare är att jag och mamma pratade om att köpa en systemkamera igår. Hon tyckte Ellens bilder från helgen var så fina :) Haha. Så det kanske blir en systemkamera innan vi åker till Egypten. Hoppashoppas! Nån som har tips på vad man ska ha för någon?

Men även om det blir att vi köper en systemkamera vill jag ju ha min lilla kvar =/

Hann fota en dagens klädval innan iaf. Mys-outfit fick det bli idag! (Osminkad och oborstad Erica, haha)





Vitt linne, veromoda
gul t-shirt med hjärtan, veromoda
grå hood, h&m
jeanskjol, h&m
strumpbyxor, ge-kås (?)
halsbans, thomas sabo.

Skriver inte förräns sent ikväll, har ju buggkursen efter skolan ;) wish me luck! Haha.
/ e


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :D glad jag blir!!

2009-01-26 @ 22:50:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0