Söndag

Söndagar brukar vara den värsta dagen på hela veckan, men idag känns det inte särskilt farligt. Kanske för att jag vet att jag är ledig hela dagen imorgon (förutom att jag ska till skolan på buggkursen på kvällen, men det har jag ju valt själv.), på tisdag är mina enda lektioner "hundar" och "sällskapsdjur" = kul, på onsdag och torsdag börjar jag inte förrns efter lunch.
Sammanslaget, en rätt soft vecka! ;)


Idag har jag vart i Halmstad på en så kallad "familjeutflykt" haha. Råkade köpa en gul hood och ett par jättesöta örhängen på h&m (bilder imorgon). Och jag som skulle spara pengar! Inte bra Erica!!
Var inne på eko också, som tydligen skulle stänga. Så där  var det 75% rabatt på allt. Haha, utplockat, men rätt kul ändå ;)

Nu har jag precis kommit hem från kyrkan. Konfirmandsöndag, vilket betyder att vi faddrar helst ska vara där också. rätt mysigt idag faktiskt :)



plaaaaaatt hår (jag älskar min nya plattång) och bruna ögon ;) haha
puuuuuuuss
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0