090602

Jag hade en fin dag igår. En väldigt fin dag för att vara helt ärlig. Jag åkte som sagt direkt från skolan till Liseberg. Bara känslan av att vara på liseberg liksom, det är faktiskt något speciellt över det...sommaren är på G! Att dessutom äta ben&jerrys-glass, lyssna på EMD gör inte saken sämre. Men viktigast av allt, umgås med de finaste vännerna som finns. Även om det inte var så himla länge så gör ni mig så glad. Jag känner mig verkligen älskad bland er. Kärlek på det!

Om vi sen ska prata lite mer om EMD så var giget faktiskt rätt grymt, och D var ändå rätt söt. Jag tror på något sätt att det är bra att det inte betyder lika mycket längre och att jag inte har så stora förhoppningar för då kan det lilla få betyda mycket.

Nu babblar jag bara på, men jag tror att vissa av er förstår hur jag tänker. En underbar kväll var det i alla fall, och allra mest tack vare girlsen. Ni vet hur mycket jag älskar er!

(Bilder tomorrow)
love
/ e

Kommentarer
Postat av: Agnes

Underbart var det!

2009-06-05 @ 08:41:25
Postat av: Anna

D. "rätt" söt? Han var ju aasgrymm, såå jävla snygg o heet. Speciellt när han sjöng "If only YOu". Kan inte bli bättre o han e bäst!

2009-06-09 @ 12:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0