En mycket fin helg i min favoritstad!

Som ni nog vet vid det här laget spenderade jag ju helgen i underbara Göteborg. Tog tåget upp i fredags, fick skjuts till lägenheten och packade upp lite innan jag, M, A och L begav oss ner på stan för att hitta något att äta. Efter många om och men hittade vi tillslut en hyfsat billig pizzeria (ja, det ska ju vara billigt också!) Inga kommentarer om vattnet sägher jag bara. Men det var gott med mat i alla fall :)

Tillbaks till lägenheten igen och "förfestade" innan vi tog på klackarna och begav oss till Avenyn ;)





Det var mest studenter ute på stan, men det var kul ändå. Kvällens bästa:

- "Har ni tagit studenten?
- "Typ"

- "Ska ni ha taxi?"

- "Vart ska ni?"
- "Överallt, ingenstans!"
- "Överallt, ingenstans?!"
- "Men vart ska ni?"
- "Dit ni ska!"
- "Dit vi ska?"

"Här har ni, lycka till ikväll tjejer!"

Dagen efter sov vi länge innan vi begav oss in till stan för att gå runt i affärer! :D





En del shopping blev det, och innan vi gjorde oss iordning inför Malins 18-årsfest hann vi med att ta lite kort på balkongen, precis som vi gjorde när vi var där sommaren 2007.





Sen var det dags att klä om och ta på sig klackarna igen, packa ihop alla saker och ta spårvagnen hem till världens bästa Malin och fira hennes 18-årsdag med massor av underbara människor! :)









Födelsedagsbarnet själv!

Efter en underbart rolig kväll med jättetrevliga människor var det bara jag, Lova, Mika, Agnes, Cissi, Sandra och Malin såklart kvar. Jättemysig kväll/natt/morgon/förmiddag med älsklingar! <3 Saknade dock Ellen och Cassis.
Tack allihop!
Tack Malin för en jättebra fest. Hoppas den blev så bra som du ville!

KÄRLEK
/ e




psst...fler bilder kommer när jag fått av alla. Dessa är från Agnes kamera.

Kommentarer
Postat av: cassis

åh, önskar att jag kunde varit på två ställen samtidigt! Får ta igen detta ;)

2009-06-08 @ 21:32:44
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: Malin

tack baby <3

2009-06-08 @ 22:31:51
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0