Midsommarkvällen










Jag måste säga att min midsommarafton blev jäkligt bra till sist...eller ja, det beror ju såklart på hur man ser det ;) Tilläggas ska ju att dessa bilderna är tagna tidigt på kvällen. När jag kom hem vid 2 nån gång såg jag inte direkt ut sådär...nää, efter att ha cyklat/gått runt i SPÖregn, åska och hagel så var det ingen vacker syn! Helt genomdränkt från topp till tå, och skorna hade sjöar av vatten...hahaha!

Först var Mikaela och Agnes här. Pratade och skrattade en massa. När det var uppehåll drog vi oss mot stranden, men tror ni inte det börjar regna när vi kommit halvvägs eller?!
Så vi satte oss i en busskur. Skitkul!

När det var små korta uppehåll med regnet cyklade vi som fan till nästa busskur, så tillslut hade vi närmat oss stan. En del folk gick förbi...haha. Bland annat en som blivit påkörd....
Sen hängde vi med några killar från Tranemo? "Vi pratar ju rikssvenska" Jo tjena, säger jag!
Massa knäppa grejjer och sen avslutades kvällen i en busskur igen! Cyklade hem till Agnes för att gå på toa. Sen skulle jag och Mikaela cykla hem, och tror ni inte att det börjar hagla eller?! Och där cyklade vi i klänningar och tunna jackor! Så vi fick skyla lite på en bensinmack, men vi kom i alla fall hem till slut. Hann knappt innanför dörren innan jag halkar och slår i huvudet... (OBS! på grund av genomblöta strumpbyxor!)

Jaja, jag säger då det! Sammanfattningsvis en bra kväll i alla fall!
Puss på er
/ e

Kommentarer
Postat av: Malin

SNYGGING

2009-06-20 @ 16:56:14
URL: http://malinsyl.blogg.se/
Postat av: ellen elvira

så fina ni är flickoooor!

2009-06-20 @ 17:11:10
URL: http://ellenelvira.blogg.se/
Postat av: lovisa

Jaa, den var mycket bra! Tänkte precis skriva ett inlägg om det nuu ;)

Din verkar också varit bra!

puss!

2009-06-20 @ 23:54:19
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0