Hemma!

Yes, jag kom hem igår kväll efter tre galna men roliga dagar med klassen :) Massa studiebesök på bland annat Helsingborgs djursjukhus, Skånes djurpark, Ystads djkurpark, två djuraffärer och ett arabstuteri...
Mycket skratt och skojj! Ystad var riktigt mysigt, och vi lyckades se när de höll på att spela in Wallander! :D

Tyvärr har jag lyckats dra på mig en rejäl förkylning, så jag mår inte särskilt bra...Det är anledningen till att jag sitter vid lillebrors dator, så därför har jag inga bilder att visa just nu.
Men solen skiner, det är torsdag och jag är ledig, så jag ska inte klaga!
Är allt bra med er?

massor av kärlek
/ e

Kommentarer
Postat av: Malin

det är bara mys och shopping :)

2009-05-21 @ 15:36:17
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0