nystart!

yes! nu har jag nya krafter igen! Imorgon kör vi. Nu är det slut på veckolånga blogguppehåll. Nu ska jag ta tag i bloggandet igen, och jag är här för att stanna nu. Den här veckan har vart lite upp-och-ner. Några dåliga dagar...sjuk...bloggen vägrade fungera...några dåliga dagar...sjuk...
Ungefär sådär. Men jag har kommit fram till att jag mår bra av att blogga, jag tycker det är kul och jag får ut någonting av det. Men jag måste lära mig att inte ta allt för på stort allvar. Jag kan inte tillochmed bli pressad av bloggandet liksom...
Jaja, jag tror att det här blir bra. Jag behöver någonstans där jag kan skriva om mitt liv och mina känslor, men samtidigt om saker jag gillar och som är viktigt i min värld.
Imorgon startar det igen. Till att börja med ska jag skriva om vad som hänt i slutet av förra veckan och denna veckan. En del kul saker iaf! Men ni får vänta tills imorgon. Vad som händer då återstår att se - antingen fortsätter jag i en helt ny blogg eller så stannar jag kvar här. Den som lever får se!

/ Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0