Äntligen fredag ..

.. vilken lättnad ! haha ! Jag tycker redan skolan börjar bli tråkig, menmen. Slutade lite efter 13:00 idag så det är ju ganska lugnt .. är faktiskt hyfsat nöjd med mitt schema när det gäller tiderna. De längsta dagarna är 8-15 och 8-15:15.

Idag inhandlades en svart/röd klänning från KappAhl för 134,50 kronor .. det var nån lunchrabatt så egentligen skulle den kostat 179. Men jag är nog nöjd med den tror jag. Den är ganska stor, med fickor o sådära .. ganska sooft ;)

Tänkte passa på att lägga in bilder på det jag köpte när jag var på Kungsmässan och shoppade .. har inte riktigt funnits nån tid för det förrän nu .. Men bättre sent än aldrig, riight ?

       

Skinnjackan från H&M, Tunikan från Cubus (köpt tidigare), Tjocktröjan med rosa tryck från BikBok, Jeansen från Bikbok, Flipflopsen från MQ

/ E


Kommentarer
Postat av: Lova

Hur fasiken lyckades du med kortet på din tjocktröja, din arm måste ju varit helt cp:P

2007-08-24 @ 22:08:07
URL: http://Lovish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0