Helg

Det är så typiskt .. idag hade jag verkligen kunnat sova länge, och då vaknar jag vid 8 .. typiskt mig ! Haha. Har mest suttit och kollat på friidrotts-VM hela morgonen .. ganska kul faktiskt :) Heja Carolina ! ;)

För övrigt är jag fett besviken att det inte blir nåt Bjuv och träffa Danny idag "/ så jäkla typiskt ! Ville verkligen .. och jag har faktiskt kämpat för att få komma dit, så nu är mamma och pappa sura på mig för att jag tjatade för mycket >.< ååhh ! men som tur är ska han ju till Göteborg på torsdag i alla fall ! Så jag behöver ju inte vänta så himla länge (: Och jag hoppas jag kan se honom alla de här datumen :

30/8 Göteborg
8/9 Värnamo
15/9 Göteborg
23/9 Göteborg
12/10 Smålandsstenar


Mycket i Göteborg ! Men det är braa :D
Har förresten städat mitt rum idag .. duktigt av mig tycker jag faktiskt ! Haha. Men jag kan säga att det behövdes !


Nää nu ska jag äta ! Skriver mer senare !

-Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0