Klädlista

Mitt bästa köp (just nu):  Min tunika från Cubus som jag löpta idag !

Mitt sämsta köp: En brun klänning jag köpte förra sommaren som jag aldrig använt (den sitter inte bra) köpte den bara för att jag sett den på bild och tyckte den var så fin .. just då tänkte jag inte på hur dåligt den satt på mig ..

Mitt dyraste köp: Hmm .. det måste vara ett par jeans ..

Mitt billigaste köp: Förutom sockar och underkläder måste det vara mina svarta leggings

Mitt senaste köp: Tunika från Cubus

Mitt nästa köp: Förhoppningsvis den gröna, stora kuvertväskan från H&M

Ett köp jag ångrar att jag inte gjorde: Ojojoj det finns många ! Bland annat en fin grå kofta ..

Mitt önskeköp (just nu): En fin skinnjacka !

Kommentarer
Postat av: Marika

skinnjackor är så fina! jag har en (a) kram

2007-08-02 @ 22:11:10
URL: http://piecesofme93.blogg.se
Postat av: sofie

håller med Marika..

skinnjackor är underbara.

2008-05-03 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0