Måndag

Tjingeling ! Inte hänt nåt speciellt idag .. mår typ lite halvdåligt .. värsta deppig å mår illa å sådära .. menmen ..

Imorgon ska jag och mammsen till Kungsmässan och Freeport och shoppa lite (: ska bli kul i alla fall ! Shoppa är la aldrig tråkigt .. eller ? haha .

Ska kolla efter ett par jeans, en höstkappa (hört att det sak finnas en fin, a-linjeformad på jc), en skinnjacka, en kjol med hög midja, en fin kalender (tänk imorrn börjar jag skolan om en vecka ! "/), gympaskor, nån fin tröja/t-shirt och sådär (:

I lördags gick jag och Mikaela på stan i Växjö och kikade lite i affärer .. köpte dendära stora, gröna kuvertväskan som jag tjatat om :) och så lite scrapbooking-saker .. lägger in bild på väskan, scrapbookingen får ni se när jag har åstadkommit något med det, haha.

 
Den första bilden gör färgen mer rättvisa .

/ E

Kommentarer
Postat av: Tove

Hahaha (a) Jag älskar dig med <3<3<3
(nää, men.. alltså 8-) jaaa, (a) )

2007-08-13 @ 20:53:54
URL: http://miffonolla.blogg.se
Postat av: Lova!

Varför är du deppig!!!

2007-08-13 @ 22:05:38
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Agnes

Är du deppig över nåt gumman, tveka inte att tala om det! Guuuuud vilken snygg väska, passar dig verkligen!!

2007-08-14 @ 14:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0