Växjö !

Yesyes då vart Växjö avklarat också ! Å liksom allt blev la inte riktigt så bra som de hade kunnat bli, men det va ändå sjukt kul :D Jag & Mikaela åkte tåg härfrån Falkenberg 7:22 i fredags .. eller rättare sagt vi skulle ha åkt då ! Tåget kom typ fem över halv .. Så sen i Halmstad bytte vi från tåg till buss och åkte heela vägen till Växjö. Vi kom fram dit typ 11, gick till vårt hotell (som va värsta läskigt xD) checkade in, packade om i våra väskor, åt lite och gick till Stortorget. Sen var det dags för väntan, väntan, väntan precis som vanligt ;) så mitt på dagen var det några lokala band som spelade .. jättebra .. eller kanske inte 8-) haha. Jag och Mikaela satt längst fram fast ganska långt åt vänster, jämte Malin och hennes kompis :D Sen typ repade Anders Johansson och Ola (som samtidigt åt glass haha) och sen vid 19 började det med Ramsells som vanligt :) å jag hade för en gångs skull riktigt mycket plats så vjag och Mikaela kunde hoppa runt och dansa, haha. Men det var kul ! Sen så vare typ Bosson, Anders Johansson, Markoolio och Magnus Carlsson .. och sen var det DANNY ! :D å liksom han va fett grym å jag har aldrig skrikit och sjungt så mycket som jag gjorde igår (a) haha. Men de va braa, och Danny peka på oss typ tre gånger 8-) men tre låtar är för lite ! Liksom jag va värsta glad då å sen bara gick han .. så bara nehe nu var det slut liksom "/ men aa det började bli massa trängsel sen och jag mådde värsta illa så vi trängde oss ut och gick bakom scenen för att kolla läget där haha. så skulle jag bara kolla lite snabbt ifall jag såg danny så klättrade jag upp på dedära staketet och då stog han liksom precis under mig på en stol hahaha, så han bara: HEEEJ :D :D å jag bara: Öhm HEEY hahahahaha :D å sen bara dissa han mig x) å sen gck han därifrån å så tappa han sina solglasögon ! Så de typ gick i tre delar ! Så bara kolla han ner på marken och sen gick han !

Men aa sen blev jag värsta deppig för liksom jag vet inte .. haha, men aa jag ville ju typ träffa honom mer å så va jag så jäkla trött och mådde så illa .. mina ben bara skakade ! Värsta läskigt ! Haha, men sen såg jag att danny åkte iväg me bilen så han såg att jag satt där å såg lite lessen ut så han bara *vinkvink* å jag vinkade liite tillbaks .. Men så bestämde jag och Mikaela mig för att gå till Rix Hotell en liten stund och se ifall vi kunde träffa honom där .. och precis när vi kom dit lev han ur bilen 8-) fast han såg oss inte .. så han gick in på hotellet och de va typ 50 pers (som inte bodde på hotellet) som följde efter .. liksom snälla ! Men i alla fall .. sen kom Danny, Göken, Joel, jonah och Stefan ut igen å alla hade väskor med sig ! Så jag bara : Men Dannyyy ska du hem redan ? "/
Danny : Jaa, jag ska till Finland imorgon och träffa mina finska fans .. haha.
Men jag fick en kram å så i alla fall å han bara Tack för att du kom blablablabla ..
Å sen gick han förbi oss, mot bilen, men då kom de massa fler som ville ha autograf .. så jag bara : D kommer nog aldrig härifrån Danny ! haha. Han bara: Neej det tror inte jag heller haha. Men sen så precis innan han skulle gå så bara kolla han på mig å typ klappa mig på armen 8-) haha söötsööt <3

Så sen när han hade åkt iväg så kom Alexander Bard ! haha och Jag knäckte mig typ totalt hahaha, å sen kom Martin Rolinski 8-) så vi typ kramades me honom å såå hahaha ! xD Men sen gick vi tillbaks till scenen där Ola signerade (: så jag lyckades få min Nthalie-singel signerad iaf ! :) å denna gången tappade jag inte den ! HAHA.

Men aa sen gick vi därifrån och tillbaks till hotellet. Så imorse satt vi utanför hotellet ett tag så typ vid halv tolv kom Ola ut och satte sig utanför å typ lyssna på musik .. vi satt liksom så att vi såg allas spegelbilder i fönstret (a) men liksom det satt massa Rix-människor och så recis där också, så vi vågade inte gå fram (a) Hahaha. Men så kan de va ;p

Å nu orkar jag inte skriva mer .. men aa .. ni har ju en del att läsa ! x)

/ E

Kommentarer
Postat av: ccaroline

haha :) det verkade ju asnajs :'D
och du kommer till kungsan eller? :)
Puss.
/C.

2007-08-13 @ 00:38:17
URL: http://dannysaucedobetyderkerlek.blogg.se
Postat av: Agnes

Var det jobbigt att jag kom på det när ni redan hade åkt?? När jag skickade sms:et alltså..

2007-08-13 @ 13:59:06
Postat av: Moa

var du också i Växjö? 8). De var jag också, vi råkade bo på samma hotell som rix xD. Om ni såg typ alla spegelbilder, så borde ni sett oss också, för vi stod där utanför o försökte få nån ordning på våra väskor xD.

2007-08-14 @ 14:53:30
URL: http://mooosis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0