Måndag

Hellusan :)

Jag hatar måndagar! Hatar att vakna & veta att "Jahapp, ännu en heel skolvecka"
Och så är jag typ alltid okoncentrerad och allmänt flummig i skolan, vilket leder till att jag jobbar jättedåligt, vilket leder till att jag har massor att göra hemma, vilket leder till att jag ändå fastnar vid datorn och fortfarande inte har gjort ett skit!
Lyckat,eller hur? ;)

På onsdag ska vi göra vårt gymnasieval i skolan =/ (men man kan ändra sig fram tills första februari) och det som mest pågår i min hjärna just nu är "Blir det bra med munkagård?" "Klarar jag det?" "kommer jag ångra mig?" och så vidare ..
Men jag tror jag har bestämt mig nu .. det känns mest jag! Och liksom väljer jag nåt annat väljer jag bort djuren, och det vill jag inte.. Men om jag väljer det här så kan jag fortfarande bli nåt annat, som inte har med djur att göra .. så jag tror det blir braa :)

Nu ska jag snart in till stan en sväng med mamma .. ;P

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0