NejNejNej

Gokväll ;)

Usch, idag är sista dagen jag kan vara uppe länge & imorgon är sista morgonen jag kan sova länge, sen är det dags för skola igen. Usch & fy, jag orkar verkligen inte! & Gymnasievalet närmar sig .. med stormsteg..! och jag orkar inte ens tänka på det! jag skjuter upp det hela tiden. Men jag måste snart ta tag i det .. men jag har verkligen ingen aning! =/

Jaujau .. var i stan & fikade med Agnes, Lova & Mikaela innan, det var myys :) Ni är bra! <3

Ha en bra kväll sötnosar!

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Lova

Inte lika bra som du! Men det viste du kanske redan att jag skulle skriva! Fan jag kommer aldrig mer att kunna överaska dig! Vi känner varan för väl! Ska vi börja om från börjanXD Vad fan sitter jag och babblar om! Ehhh, hmmm, jaja! Nu får jag la dra mig innan du blockar mig från din blogg.... ehhhm. Jaja. Vi ses kanske. Hoppas jag. Tror jag. Wellwell. Enjoy din eller jag menar MIN oc box! älskar er lika mycket, tror jagx)

2008-01-07 @ 22:02:17
Postat av: ellen

håller med om gymnasievalen! jag dör när jag tänker på det -.-

2008-01-08 @ 01:12:34
URL: http://ellennn.blogg.se
Postat av: Agnes

Jag är bra ;) Det var skitjobbigt att cykla hem hahaha

2008-01-08 @ 10:38:11
Postat av: jenny

åh tack :*

2008-01-08 @ 15:15:25
URL: http://jjeeeenny.blogg.se
Postat av: cäääsie

welcome to reality...

2008-01-08 @ 15:19:52
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0