Onsdag

Hey Hopp ;)

Nån som märker att jag har idétorka när det gäller rubriker? ;P
Har vart i kyrkan med konfirmanderna idag, mys!
Skulle göra skådespel av bibeltexter .. och dom som jag skulle "ha hand om" var ju veerkligen pigga på det :P meen tillslut fick jag dom att ändra åsikt :) haha!

Idag har vi gjort gymnasievalet i skolan. (Kan ju ändra fram tills 1 februari förstås)
men jag tror det känns bra
Förstaval: Munkagård, Djurvård
Andra: Rosensparre Samhäll - turism
Tredje: Stan Natur

Är ju dock säker på att jag kommer in på Munkagård om det inte sker något verkligt oväntat!

Och det där kommer bli sååååå bra ;D

Nu ska jag ut en promenix med Legolas .. och Maja! Det var längesen jag gick ut med henne nu! (gör det ibland när hennes matte ska bort)

Och sen ska jag & mamma se "Farväl Falkenberg" ;) hey, jag är efter ;P
Den verkar va ganska tråkig, men vaddå,m mina hemtrakter ju! haha, minnen från 28 oktober också!
-Vart ska du då? *tar min tågbiljett..*
- Heem! Till Falkenberg ;)
- Åh Farväl Falkenberg .. hahahahaha!
- Jaa .. jättekul ;p

Och just det..så sjukt hemskt med Heath Ledger!! Liksom han var ju inte så gammal =/ Sorgligt!

Puss!!


Kommentarer
Postat av: cäääsie

heath...fan!

2008-01-23 @ 20:51:28
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0