Tillbaks till allvaret!

Japp imorrn är det dags för en hel veckas jobb igen! blir nog lite jobbigare också, eftersom det är denna veckan barnen/ungdomarna kommer! :) Imorrn ska vi bland annat baka och leka utomhus! ;) Sen får jag sluta lite tidigare för att bege mig vidare mot älskade göteborg där jag ska till liseberg och se på allsång! ska även träffa många av mina älsklingar! shit, vad jag har saknat er!!!

Sedan sist jag skrev har bästaste agnes kommit hem från öland :D och sötaste cassis åkt till spanien, så hon kommer inte imorrn ...

har även fått reda på en sak, och om dte verkligehn är sant så dör jag nog :O shit!

men ha en braaaa kväll och en bra morgondag, jag återkommer igen på tisdag :)
lovelovelove
erica


Kommentarer
Postat av: Cassis

åh :( jag saknar er såå mycket!



Men nu vill jag veta vad det ääär!!!!

2008-07-06 @ 23:51:42
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: anna

svar: asså ja vet inte .. jag kan inte bestämma mig xD

2008-07-09 @ 17:34:51
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0