Första jobbdagen avklarad!

Hej!
Nu har jag varit hemma några timmar från jobbet ;) Det gick bra! Inte så himla seriöst idag. Gjorde våra tröjor bland annat, haha. eller alltså, vi målade och skrev på dem. Min blev ju skitsnygg, he he he. Och den ska jag ha på mig varje dag i två veckor, toppen! ;)

Hela den här veckan blir det bara planering, och nästa vecka och veckan därpå kommer det vara barn och ungdomar där hela tiden i princip. Då lär det nog bli fullt ös!

Har även fått sålt min moppe idag! Det kändes bra, behöver den inte särskilt mycket nu! :)

Och grattis Spanien som vann fotbollen igår!!! :) Torres är grym!



Hejdå! (haha, kul att legolas sitter där i bakgrunden).

love
erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0