Haha

Gårdagens Lisebergs-resa var .. eh .. händelserik! Jag, Agnes och Mikaela skulle åka bil med våra lärare eftersom alla inte fick plats i bussen .. hehe. Och vad händer .. jo, bilen startar inte, vilket leder till att ala bussar åker, och kvar sitter vi. Tillslut kom en bärgare, och där fick vi tränga ihop oss .. vi tre i "baksätet" .. haha, helt sjukt! Men vi fick i alla fall en hyrbil och kunde åka till Göteborg ändå! Kom trots allt bara ca en halvtimme efter bussarna ;) Liseberg var kuul! Och jag åkte Balder två gånger ;) haha! Och vi fick evakueras från Kållerado .. haha! Hemresan var ju också lite småkul (-8 Idag har vi övat lite till klädparaden som är imorgon! Ska bli riktigt kul :D tänkte säga att jag ska lägga in bilder imorrn, men jag vet inte om det går ... för min kamera är sönder!!!!!!! :( och går inte att laga! Faaaaaaan, jag har inte råd att köpa en ny ju .. Jaja, skriver senare! puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det var det roligaste på länge :)

2008-06-03 @ 19:54:23
Postat av: Malin

det gick faktiskt helt okej :)

2008-06-05 @ 15:33:17
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0