weekend

då var det helg igen .. jäklar vad tiden går fort! Imorgon är det en vecka sen göteborg!! helt sjukt .. en av de bästa helgerna i mitt liv..! Den här helgen har jag inget inplanerat, tänkte jag skriva, men jo, det har jag ju! Mina konfirmander konfirmeras imorgon! Min första konfirmandgrupp..kommer faktiskt bli lite sorgligt att skiljas från dom! haha. Dssutom är jag lite nervös för det är jag som ska läsa upp allas namn och dopdatum och dessutom ska jag läsa en bibeltext. Men det går säkert bra ;) Idag hade vi någon slags friluftsdag i skolan. Konstig dag, skulle prova på lite olika sporter ;P man fick önska vad man ville göra, men sen fick man typ ändå inte det man ville. Jag började med golf på Vallarna, haha! Det gick sådär, är väl inget blivande golfproffs direkt. Sedan var det låång paus innan vi cyklade vidare till brottningsklubben (!!). Öh, det var udda! haha. Det började med att vi skulle göra massa olika sorters kullerbyttor (det är bland det värsta jag vet, ni skulle se mig, smidig som en flodhäst när det gäller sånt, haha!) Sen skulle man bland annat slänga ledaren över huvudet (hjälp!) och en massa andra konstiga övningar, bland annat skulle man vara två och två (jag var md lillebror) och så skulle man lyfta upp sin kompis så han/hon hängde på axlarna och sedan göra knäböj! Lycka till säger jag bara! Lillebror fick lyfta mig (eftersom han är typ större än mig) men det gick inte så värst bra. Så kommer den ena ledaren (ungefär i min ålder) tar tag i mig och slänger upp mig på axlarna .. värsta hemskt! haha. Inget för mig!! Till sist provade vi på dans på Tullbrogården! Det var verkligen mycket roligare! :D Det var lite om min dag! Ikväll blir det talang och daim! (jag börjar bli beroende .. av daim alltså!) GRATTIS till jasmine som fyller år idag också! <3 puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahaha, vilken rolig dag du verkar ha haft! Var det kul att heta Agnes?? x)

2008-05-16 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0