Höst..

jag tror det är höst nu. Enligt mig är det i alla fall det. När det är kyligt ute fastän himlen är klarblå och solen skiner. Då är det höst. Jag har nog alltid tänkt att jag gillar sommaren och våren bäst. Det är varmt, man kan gå barbent, vara på stranden osv...men egentligen gillar jag hösten också! Idag har jag rotat i garderoben efter alla tjocka strumpbyxor, benvärmare och knästrumpor! Har även invigt de nya stövlarna och imorse när jag skulle ut med hunden hade jag mössa på mig. Det finns en hel del mysiga saker med hösten också. Att mysa i soffan med varm choklad, att gå ut och gå i lagom kyligt väder, alla löv i vackra färger ...

Bara för att jag skrev om outfit-bilderna i förra inlägget är det väl lika bra att lägga upp dem jag tog imorse, hahaha! Förvänta er inte att det blir någon vana. Men eftersom jag tar bilder i princip varje dag kan jag väl börja lägga upp dem lite då och då i alla fall (vilket antagligen kommer bli typ, en gång i månaden, hoho).

  


skor, duffy
gråa strumpbyxor, ge-kås
blommig volangkjol, lindex
grått baslinne, primark (london)
svart cardigan, cubus
rosring, kappahl

that´s it!
love

Kommentarer
Postat av: Cassis

Snygging!



Du är förresten utmanad i min blogg! :D

2008-09-13 @ 19:23:33
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0