Måndag

måndag igen...känns som att veckorna rusar förbi! idag började jag tolv, like that! dessutom fick jag o sandra skjuts till skolan av julia o hennes pappa :)
hann även med att fixa några ärenden på stan. Hämtade mitt id-kort, köpte nytt friskis-kort (imorrn är det dags att börja träna igen ;P) och köpa en ros-ring på kappahl som jag velat ha ett tag! :D gillar den! (kan visa bild imorrn!)
idag är det förresten ett år sen värnamo. snacka om sista-minuten-resa jag o mamma gjorde då, haha! pratade med lovisa för första gången då! :') puss! och umgicks en del med cissi och cassis! :) <3
haha, kom o tänka på det här från slottsskogen också.
c- du var ju på det enda stället där det fanns alkohol.. (?)
e- o vi letade ju överallt!!!
d- efter ett ställe med alkohol?
hahaha (-8

förresten så vann jag! jaa ni hörde rätt, jag vann! Jag vann den underbara klänningen på lcfashion.blogg.se! :) glaaaaaad! :D

ska kika lite på tv innan sängen väntar ;)
loooooooveeeeee
e

Kommentarer
Postat av: Cassis

hahaha!! det var en rackarns bra dag förra året! Synd att du hann springa iväg från oss ;) och du är så värd klänningen! :*

2008-09-08 @ 22:04:08
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: lovisa

puss på dig!! <3

2008-09-09 @ 21:12:00
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: ellen

haha vann du klänningen :D va kuuuuuul!

2008-09-10 @ 21:06:22
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0