söndag!

tjosanhejsan!
håller just nu på att fixa och trixa litegrann med designen ;) kommer nog ändra fram och tillbaka skulle jag tro. Fortfarande ingen som erbjudit sig att fixa en header :( haha! Får ha den här så länge ;)

Idag har jag hunnit vara i kyrkan, dags att hälsa den nya konfirmand-gruppen välkommen :) Över 20 st är det i vår grupp, haha! Och dessutom flest killar! Det lär nog bli lite tjo och stim för oss ledare! Men samtidigt blir det nog kul :)
När jag kom hem fick mamma för sig att vi skulle åka till ge-kås, så det var bara att hänga med! Hittde en del småsaker i alla fall..och det bästa av allt, andra säsongen av One Tre Hill :) :) Var inte så längesen jag såg första så tyckte det var bättre att köpa andra, köper ettan sen ;)



i övrigt scrapbooking-papper och tags, block till skolan, spets-leggings, trosor, deo, rouge, lila nagellack, nagel-"stickers", nagelpenna (fransk manikyr) och One Tree Hill-boxen såklart ;)

Fixade naglarna när jag kom hem! Denna veckan blev det enkelt med frans manikr (haha, brukar alltid fixa naglarna på söndagarna :P)

 

kollade förresten på "hål i väggen" på 6:an nyss, hahaha, vilket knäppt program!
Har ni haft en bra helg? :)
/ erica

Kommentarer
Postat av: Cassis

Jag kan hjälpa dig med header, men jag är verkligen inte bra på det som du kanske har märkt...

Och sötaste björn i hål i väggen. HAHA!

2008-09-14 @ 22:10:50
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: Agnes

vad fint det har blivit :)

2008-09-15 @ 07:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0