Twilight!

Nämen hallå hallå! :)
Ledsen att jag inte skrev nåt mer igår. Var nämligen på bio med Agnes, Mikaela och Lova! Vi såg Twilight, som alla sagt ska vara så bra. Och om den var!!! Jg döööööör. Haha tönt, men den var sjukt bra! Bästa jag sett på läääänge. Så nu måste jag läsa böckerna!!! :D

Geee mig Edward Cullen va! haha




Idag har jag hunnit med att kika lite på OTH. Snart klar med fjärde säsongen nu...inte bra Erica! Det betyder att jag inte har nåt mer avsnitt att se på förrän jag köpt femte säsongen. Och eftersom jag har "köpstopp" (okej, jag ska försöööööka) fram tills min födelsedag så betyder det att jag inte kan se det förräns på min födelsedag :( Jaja!

Har också övningskört...hoho. Alltså jag gillar inte tanken på att jag ska köra runt i trafiken :P Fast i och för sig går det rätt bra, och jag är inte så nervös. Men ändååååå! hahaha.

Jaja, nu ska jag ut och gå en sväng. Än så länge håller jag mitt nyårslöfte, att träna varje dag och inte äta godis! ;P

Återkommer senare...med lite pyssel och grejs!

love
/ e

Kommentarer
Postat av: ellen

ladda ner OTH ericaaaa :D

2009-01-10 @ 15:07:44
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0