Måndag

Tjingeling !

Vilket väder det är nu då ! Helt otroligt varmt ju ! Men det är braa, jag ska inte klaga ! Och trots att det är så varmt har jag ändå suttit här och knåpat ihop ett höstkollage .. hmm ..

Har mest soolat idag, på kvällen var vi på stranden med Legolas .. (hunden) så att han skulle få bada .. badade faktiskt jag med, inte såå kallt i alla fall .. det är andra gången jag badar i sommar .. hur konstigt känns inte det liksom ? Men jaja, hur många gånger har ni badat i havet / i sjö hittills ?

image53

bilderna från detta höstkollage i mörka färger är från hm.se, ellos.se, dinsko.se och Odd molly

Jag gillar verkligen skorna ! Hade dock inte gjort nåt om det var lite lägre klack .. men jag får väl helt enkelt lära mig gå i högklackat ! Skorna är i alla fall från dinsko och kostar 380 pix. Den långa koftan, stickade klänningen, kjolen med hög midja, den stora kuvertväskan, de ribbade strumpbyxorna och söta vantar tycker i alla fall jag är givna favoriter inför hösten / vintern !

Imorgon blir det nog ett höstkollage som är lit mer färgglatt ;)

So long / E


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, jättefina kläder, gillar skorna! ;)

2007-08-07 @ 14:21:37
URL: http://emeliestark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0