Sista augusti ..

Kom precis på det .. det är ju sista augusti idag .. helt sjukt ju. Sen är september .. å då känns det verkligen som att sommaren är slut "/ i och för sig har det känts som höstväder ganska länge, så det är la bara att konstatera .. men lite konstigt känns det ..

Förresten så har jag fått 200 kommentarer nu, wohoo :) och min 200de kommentar blev .. lalalalala .. MALIN ! <3 (: haha.

image117

Min älskade vovvsing Legolas .. visst är han söötast när han sitter i soffan ? Haha :)

nää nu tänkte jag att jag snart ska kolla på Junior Eurovision song Contest ! Eller jaa .. det börjar om trekvart, men ändå. Nån annan som tänkt se det ?


Kommentarer
Postat av: Lova

ÅÅÅh han e sååå söööt!

2007-08-31 @ 20:08:39
URL: http://Lovish.blogg.se
Postat av: Malin

RESPEKT! den 200 kommentaren! x)
såg du eurovision? Erkänn Marcus var grym!!?

2007-09-01 @ 17:27:30
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0