Liseberg 25/11

Lika bra att berätta om igår nuu :) Så jag kommer ihåg det mesta ;)

Åkte från Falkenberg med mamma, Lova, Mikaela och Agnes vid 11-tiden, och var framme i Göteborg vid 12. Gick till Donken i Nordstan och träffade alla sötisar där :)
Malin Cassis Cissi & Ellen <3
Julia Sandra Frida Jasmine Josefine
<3
Sen så gick vi läänge och väntade på att det tåget vi trodde Danny skulle va med på skulle komma .. så plötsligt ringer min mamma och säger att han är på Liseberg och repar! Panik! så vi sprang runt där till spårvagnar o allt, och sen ruuuuuuuuusa in på Liseberg, så hade han ändå gått precis när vi kom fram =/  Så blev jag jääättedepp, för vi hade liksom verkligen tänkt, ska vi åka direkt till liseberg eller till stationen först? Så valde vi ju fel.. men sen kändes det bättre i alla fall ;) Omgiven av de allra bästa kan man inte vara depp så länge <3
Och det var verkligen hur myys somhelst! Först gick alla utom Agnes & Lova iväg och kollade runt lite, köpte tomtebloss o sådär, haha :) Och varm choklad :)
Sen satt vi mest och väntade, men det var skojj ändå. Och tanterna bakom tyckte vi var "riktiga fjortisar, som skulle ha tomtebloss o allt vad det är" och "Hemskt vad de ska skrika, så märkvärdigt är det väl ändå inte" och "Kan de inte ens sätta sig ner?! Så töntiga" hahaha ;D Men det bjuder vi på!
Meen så ett tag innan var det massa frågor på denhära storbildsskärmen, typ "Hur gammal var Danny när han började i gosskör" o så skulle man svara I, II eller III med fingrarna x) haha! Och inzoomning på oss en deel gånger ;) Men det var rooligt, eller nåt.
och sen skulle vi tända tomteblossen! Men det gick ju inte -.- haha, men tillslut fick vi igång några, men då blev jag räädd (a) haha, men sen fick vi ändå inte ha de för vakterna ..

Men sen började det vid fyra, först bara Lotta Engberg , och sen Charlotte Perrelli också .. och Mikaela fick sjunga, HAHA! och vaddå att de zoomade in henne jättemycket?! xD Det var lite kul (a)
Och sne kom bästaste upp på scen <3 Först If only you :) och han sjöng väldigt fel i början, haha ;) Och sen Tänd ett ljus - fint fint fint <3 fast han kunde inte texten, hade fuusklappar, men ändå sjöng han fel, meen det var grymt ändåå :) Och sen när han satt i soffan och dinglade med benen, sötnos! Och sen när han pratade med Lotta, så skrek alla typ vad han än sa ;) så han ba: "Funkar vad som helst?! KAKA?! Alla : waaaaaaaahhh woohooo x) typ. Kolla video på Söt-malins blogg! www.malinsyl.blogg.se
Men sen efterår så signerade han vid scenen, så vi stog och väntade .. och så tog vi hand om en liten tjej, som nästan klämdes..
och det var kallt! Mina fötter var isklumpar! Så väntade vi lääänge, och innan han hunnit komma till oss säger vakten : Danny, du måste gå nu.
Och neej. Vi hade ju inte fått kram eller något. Han såg oss precis när han skulle gå, och värsta ledsna leendet ..
Och jag fick värsta panik, nejnejnej, jag måste ha en kram! Så ruuuuuuusa ut från Liseberg, och jag lovar att jag trodde jag skulle bryta fötterna av mig, så stela som de var! x) Så stog vi bakom scenen och väntade. "Föreställde" oss hela tiden att han gått ut en annan väg, eller att han gick omkring inne på Liseberg, eller nåt! Men när Lotta kom ut sa hon att "Han är på G" och mycket riktigt efter en stund kom han ut :D 
"Hoho finns det några snälla barn?" Haha söötnoos!
och sen när han skulle härma hon där Filippa eller vad hon hette x) haha
fick väärldens mysigaste kram och jag hade typ gråtit innan han kom ut. Töönt, jag vet. men allt kändes skit då. Så kollade han på mig å ba : "Är allt b
ra? =/" och klapp på kinden <3 och sen tog vi lite kort o sådära, o sen skulle han åka =/ Så vinkvink, och maassa slängkyssar ;D haha

Men allt var bra till sist, och det var myysigast på Liseberg, värsta julkänslan! TACK alla ni som var med, och gjorde dagen bra, ni är underbara! <3 <3 <3

Har säkert glömt massa som vanligt, men isåfall lägger jag till det sen ;)

Kommentarer
Postat av: Cäääsie

tack själv sötaste! :D älskar dig! (L)

2007-11-26 @ 21:07:09
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Sassa

och jag träffa ju dig där utanför kom jag på (a) förlåt att jag inte hälsa.. men kul at han kom ut sen. mindre kul att jag inte var kvar då. haha :) men hoppsa ni hade en bra dag!

2007-11-28 @ 13:36:13
URL: http://metrobloggen.se/sasssaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0