Onsdag

Okey, först av allt har jag en heemsk sak att meddela .. igår hade jag endast 14 unika besökare på min blogg ! ;o jag som i måndags och igår hade hela 28 stycken ! Det sjönk alltså med 50 procent, på en ynka liten dag. Jättetrååkigt måste jag säga. Jag vet inte, var bloggen extra dålig igår eller ? Haha.

Såg ni idol igår? Hahaa och Måååns ! x) Jag tyckte det va riktigt kul när han hade klätt ut sig faktiskt, haha! Och Daniel och Peter fattade det typ inte förrän jätteseent.
Och idag äre dags för slutaudition, roligt värre!

Skolan idag har vart, som vanligt. Slapp redovisa min låt på engelskan, så det var braa ;D
Och imorrn har vi friluftsdag, ska orientera .. -.- Haha ! Jag kommer springa vilse !
Men det bra är att vi börjar halv elva och slutar typ halv ett eller nåt :D Sånt gillar vi ! ;)

Nu ska jag strax till kyrkans hus och träffa konfirmanderna .. ska la bli ganska kul, men känner verkligen inte för att cykla i regnet ..
Jaja, får la använda regnkläder och paraply, hahaha. Eller jaa, ett av de kanske räcker. Tror det får bli regnkläder ;)

Har ni haft en bra dag ?

image217

- Erica


Kommentarer
Postat av: Malin

shit! 28 stycken! 14 stycken är typ normalt för mig (a)

2007-09-19 @ 18:54:15
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0