Plötsligt blev allt så jobbigt ..

Det är sååå typiskt! Jag vill ju dit såklart, men mamma påminde mig idag om att vi visst skulle till göteborg och shoppa på lördag hon och jag (medans pappa o lillebror är på trav). Så nu måste jag välja. Och jaa, jag vet ju vilket jag vill. Åka dit såklart. Men jag vet hur besviken mamma kommer bli, nu när hon för en gångs skull är ledig en helg och faktiskt vill hitta på något. Men om jag åker till göteborg kommer jag bara tänka på hur kul det hade vart att vara där. Och om jag åker dit kommer jag ha så dåligt samvete. Kanske inte just där, men innan och efter. Usch, just nu vet jag varken ut eller in! Varför ska det bli så komplicerat?
=/

Kommentarer
Postat av: Lova!

Ush vad jobbigt! Det var ju samma sak för mig nu när jag ska till stockholm... sånt är så jobbigt... varför kan man inte få göra allt roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men "lyssna till ditt hjärta" så blir allt bra!

2008-04-16 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0