Duktiga jag

Go eftermiddag :)
Min dag började inte bra idag! Morognen var som vanligt, hade god tid på mig, hade följe med lillebror till skolan, håller på att fixa min halsduk, medans jag cyklar och plötsligt bromsar han inte lite, och jag kör såklart rätt in i hans cykel .. PANG .. och jag ligger på asfalten med cykeln över mig. Mitt ben gjorde ont som tusan, och jag var på riktigt rädd att jag hade brutit det först :O men sen kunde jag, med en del krånegl resa mig upp. Mina gympakläder låg utspridda på vägen, och kläderna jag hade på mig var helt genomblöta. Fick halta hem, byta om och så fick mamma köra mig till skolan. På vägen dit gjorde det bara ondare och ondare i benet, så jag har haltat runt i skolan hela dagen .. GREAT ERICA .. verkligen ...

men mja, det känns lite bättre nu iaf ..!

Och idag är det faktiskt ingen vanlig dag, för det är vääärldens bästas 22-årsdag!
image353

GRATTIS UNDERBARA DANNY <3

Och älsklings-Cassie är hemma igen, det är braaaa! och den lyckosten har fått simma med delfiner! :O ;) <3

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Du får 75 poäng i välkomstbonus om du använder länken =). Ha det gott!

2008-02-25 @ 15:46:14
Postat av: hanna

Åhhh gud va coolt :D

2008-02-25 @ 17:11:00
URL: http://savingmyface.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0