nej

nu har jag dåligt med läsare igen .. det är tråkigt! ska nog försöka bli riktigt aktiv med bloggen nu :) inte ikväll dock, jag är såå trött. Ingen aning om varför faktiskt, haha. Och jag vill inte ens tänka på att det är dags för skola på måndag, usch&fy&blä. Men jag antar att det bara är att ta tag i det .. inga prov & inlämningar än på ett tag, så det är bra iaf.

Lova blidde sjuk, så det blev inget med att åka hem till henne =/ krya på dig! <3 istället kom Mikaela hit och kollade på let's dance :) duktiga duktiga danny! och snygging i officerarkläderna också ;P

imorrn blir det halmstad. Och nej, jag åker inte dit för att shoppa..lillebror ska till sannarpsbadet, men känner jag mig själv rätt är jag rädd att det blir något shoppat ändå .. inte bra, pengarna börjar tryta! tur att man fyller år snart iaf , haha. Tre veckor kvar för den som var intresserad ;P Imorgon ska jag nog fixa klart det sista med sommarjobbsansökningarna..

godnatt på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0