?

Hejsan :)

Dags för skola imorrn nu dårå. Känns helt okey nu, trots allt, det är ju bara att tag i det! Jag lär ju inte slippa ändå ;) Har tänkt på en sak .. ska ni ha sommarjobb i år? :P
alltså jag vill ju ha det, eller så, jag behöver .. tjäna pengar och sådär, men samtidigt vill jag inte..! För jag vill inte behöva missa saker bara för att jag ska jobba .. och det brukar ju oftast inte vara så lätt att ta ledigt från ett sommarjobb =/
Så jag vet faktiskt inte alls .. för den här sommaren vill jag verkligen kunna åka runt mycket & göra det jag vill :) fast det kommer ju ändå inte gå om jag inte har pengar :P så äsch jag vet inte! i alla fall här behöver man liksom fixa sommarjobb nu i januari-februari.. men sen kommer det ändå bli svåt för mig att få nåt, för till dom flesta jobben behöver man "kontakter" och jag har inga.. x)
jaja vi får se!

Och just det, fick svar av Mattias på myspace innan :) han är söt! faktiskt. Hoppas det han skrev stämmer & att dte blir snart :D Nu ska jag koka potatis!

Puuuss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vi kan söka tillsammans om du vill? Jag har inte heller några kontakter så... :)

2008-01-08 @ 16:20:50
Postat av: Malin

vad skrev han!!? :)

2008-01-08 @ 17:25:22
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0