Duktig

Heeeeeeeeeeeeey.
Måndag igen. Usch. Eller nej, det var väl helt okey egentligen. Började skolan sent. Hade mentorssamtal och matte och sen bar det av hemåt igen. Rätt soft.
Efter skolan åt jag och sen cyklade jag och Lova iväg till tånga för att träna på friskis. Kändes jätteskönt! Jag känner mig alltid så duktig när jag tränat! Har verkligen lovat mig själv att jag ska börja göra det oftare nu. Så jobbigt är det faktiskt inte att cykla iväg! Och jag behöver det. Vill verkligen komma i form. Just nu är jag inge vidare nöjd med mig själv...vanligt problem det där, har jag hört. Nä, men att träna typ tre ggr i veckan är i alla fall en början... (:





(bild från farsdag)

Resten av veckan blir det lite svårt att ¨få in träningspass, men jag ska försöka!!!
Imorgon efter skolan tar jag bussen till varberg istället för hem. Ska dit med julia & sandra för att shoppa litegrann.
Onsdag är det konfirmation med världens sötaste konfirmander.
Torsdag blir det bygdefest med klassen. Ska bli fett kul :) Sen sover jag över hos annika och pernilla på elevhemmet. På fredag åker jag hem efter skolan. Och på lördag åker jag till göteborg. myspys!!!

yesyes. nu ska jag kolla på tv en stund
KÄRLEK
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0