Falkenberg Falkenberg shalalalala!

I lördags var det ju äntligen dags. EMD på hemmaplan! Kändes ... jättekonstigt! haha. Vi kunde ju cykla ;) Men dagen var myyyyyycket bra måste jag ändå säga. (ni vet att jag saknade vissa av er, ni vet precis vilka ni är! <3)
Det började med att jag, lova och agnes cyklade till stationen! där mötte vi upp malin, sandra och julia :) skjutsande hem. Sandra är vääääääääääääääääääääldigt stadig och stabil! ;) haha! "jag kan inte staaanna!" och jag har hittat min uppgift i livet, att bli skjutsad! HAHA. Hem till lova, och sen till mig. Lämnade lite grejjer och cyklade vidare till stan! Pizza på entill. Vi såg Kim och Hamsa från andra avenyn! haha. Och jag tappade klacken på min sko, hahaha.

Massa mys vid tullbron :') och sen satt vi vid vattnet. Blev lite panik när vi skulle fixa oss, men det klarade vi bra ändå ;) Vi lyckades göra oss snygga i alla fall ;) haha! Efter en stund kom D, E & M.
-"Välkommen hiit va! :)"
-"ah, du bor ju här :D va fint det är"

-"Har du klippt dig?"
-"Jaa.. :)"
-"Hon har färgat håret!!"
-"Ja, jag tyckte det va lite mörkare! Fint :D"

-"Du (malin) är en tia på att kramas, ni andra får jobba lite på saken!"

Sen gick dom upp, och danny fick för sig att han skulle stajla (?) och började klättra utanpå grand! dummer! och matte fick ryck på fönstret! hahaha.
Sen ringde vi mamma och veronica, och vi kom in på grand! :D :D fett!
satt ute och sjöng lite, satt vid scenen lite. Fick ett sms av mamma: "jag har pratat med danny" nooo, hahahha.
Sen kom lovas fadder...han var ju rätt tolig! hohoho.
efter myyyyycket försening var det dags för gig! Först star pilots. De är ju udda!!! och uuuuurdåliga på att mima! haha, och albin eller vad han heter bara gick fram och tog tag i min hand, haha.
Sen grabbarna! G-R-Y-M-T! "It's all for you"
Sen pallade jag inte mer. De bakom stod o slog mig i ryggen. Var sååå nära på att svimma. Mishan eller Flaj sa till vakten. Han hjälpte mig ut, fick gå på scenen -.- Sen fick jag stå i en trappa. Jag såg ju bra! :) men vakten fattade inte hur dåligt jag mådde! fick stå och hålla i en högtalare för att inte ramla. Men det gick rätt bra ändå. Den blicken. puss på honom. Sen när det var slut mådde jag skit. Hela jag skakade. Jätteläskigt! Men ja, efter vatten och vila mådde jag bättre, så vi röjde på dansgolvet :D

När det stängde cyklade vi hem till mig och åt lite, sen soov vi! haha. Gjorde oss iordning på morgonen innan vi cyklade till stan. Skulle hämta lite grejjer o sådär. Jag kunde inte sluta skratta. Kineshanden, hahahaaa. Sen hämtade mamma mig, sandra och malin, och det var dags för dem att ta tåget hem.

Men tack tjejer för en UUUUUUUUUNDERBAR helg! ni får mig att må så bra :')
och tack D. Kärlek!
Erica


Kommentarer
Postat av: Malin

jag vill vara där nuu

2008-09-02 @ 21:15:32
URL: http://malinsyl.blogg.se/
Postat av: sandra

pussssssssssss och taaaaaaaaaaack för alltd!

2008-09-03 @ 15:19:44
URL: http://bbajsungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0