Typiskt!

Man kan kalla det typiskt...har fotat en massa idag för att jag skulle lägga in bilderna här, men nähä då dampar datorn så att det inte går att lägga in bilder?! Herregud.

Ganska lugn lördag idag...mysig tur på stan med Mikaela, sen har det mest blivit plugg och jaa, jag har tagit det lugnt (: Nästa lördag ska jag vara i skolan hela dagen eftersom vi har öppet hus, så det är väl bäst att njuta nu! Vill ni se mig föreläsa om hundsjukdomar och vaccinering kan ni ju alltid komma till munkagårdsgymnasiet nästa lördag mellan 10-15 ;) haha.

Det får bli en del bilder här imorgon istället! Dessutom funkar inte min mobil som den ska för tillfället...det är tydligen meningen att allt ska krångla just nu?! haha. Jag skulle dock inte tacka nej till den här istället för min gamla sonyericsson.



LG arena.
J a t a c k !

Nää, som sagt, kuligare inlägg imorgon!
love
Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0