2 Augusti

Idag har jag vart i Halmstad i stort sett hela dagen .. därav det dåliga bloggandet hittils idag . Pappa och brorsan skulle till nåt badland eller va det var, så jag och mamma passade på att gå en sväng i stan .. Hittade först en petrolblå tunika på GinaTricot, men så ville jag ju ha den där vita på KappAhl med blommor också .. Jag hade redan bestämt mig för att bara köpa en, eftersom min garderob snart börjar svämma över av tunikor / klänningar . Så hade jag ju såklart värsta beslutsångesten .. en shoppares värsta ovän ! ;) haha . Men så följde jag med mamma in på Cubus en sväng och där hittade jag ännu en tunika ! Denna gången en i lite grå-brun färg med hjärtan och blommor . Så tillslut blev det den jag köpte istället ! Men jag är väldigt nöjd ! Den passar bra resten av sommaren men kommer också vara snygg att ha till hösten ! Perfekt ! Köpte även en lila tröja med trekvatsärm på GinaTricot .. vet dock inte om jag gillar den så himla mycket, kommer jag till någon GinaTrcot-affär så länge bytesrätten gäller ska jag nog lämna tillbaks den ..

Hade också bestämt att jag skulle köpa den stora, gröna kuvertväskan på H&M (skrev om den i ett tidigare inlägg ) men så fanns den ju såklart inte ! Såå typiskt .. vill verkligen ha den nu ju ! .. Dessutom hittade jag en superfin (och billig!) skinnjacka på H&M, men den fanns endast kvar i storlek 40 vilket var någor för stort .. Har man otur så har man ..

/ E


Kommentarer
Postat av: Nina

ja gillar cat bäst.. :D

2007-08-02 @ 20:04:16
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0