Bara för att min fantasi är slut nu så blir rubriken såhär ..

och det får ni leva med ! Har faktiskt använt min fantasi tillräckligt mycket till dendära uppsatsen i engelskan .. tog ett litet tag innan jag kom på vad den skulle handla om, men tilslut tror jag faktiskt att den blev ganska hyfsad :) så det var ju bra !

Måste lägga in denhär bilden på söta Kristen Bell ! tycker hon är en duktig skådespelerska också, tittar i stort sett alltid på Veronica Mars där hon, för er som inte vet, har huvudrollen som just Veronica Mars ! Riktgt bra program. SVT2 torsdagar klockan 20:00 ;) tycker dock denna säsongen är lite sämre än förra .. Äre nån annan som har sett / brukar se det ?

image109

Men ikväll är det dock Top Model som gäller på TV :) Älskar det programmet ! Haha. Gillar egentligen inte såna ytliga program, men måste säga att det är ganska underhållande. Vad tycker ni ? Brukar ni titta på det ?

- Erica

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det är liiite problematiskt för mig å kolla på Top Model. Har lixom inte den kanalen, tyvärr. Annars hade jag ju såklart kollat på det ;)

2007-08-29 @ 18:33:50
Postat av: Ebba

JAG ÄLSKAR VERONICA MARS!

serien är bäst och kristen bell är en jättebra skådespelerska. har alla tre säsonger, dom finns att köpa i USA där jag köpte dom. hoppas fortfarande att dom ska göra en säsong fyra.

2008-07-07 @ 13:24:57
URL: http://ebbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0