Härlanda

Jaa igår blev det ju somsagt en tripp till Göteborg för att träffa Danny, trots allt ! :) Mikaelas pappa körde oss .. slutade skolan kvart över tre, var hemma halv fyra, packade snabbt som attan och åkte vid fyra ! Själva Härlanda var inte sådär jättesvårt att hitta, men sen skulle vi ju hitta gympasalen där det skulle vara också Torpahallen
Och det tog sin lilla tid vill jag lova .. smsade Malin <3 flera gånger och bad henne säga nåt som låg i närheten x) och med hjälp av det + att vi frågade massa människor hittade vi tillslut :) Lycka ! Haha . Träffade Malin, Cassis och Cissi. Då hade de redan öppnat, men det var inte precis nån rusning, så vi gick in efter en stund. så var det en massa små bord och sådär, där det var olika aktiviteter, men jag ser ingen scen .. så plötsligt pekar nån :
- där är det nog ! Haha.

Och alltså den scenen ! Om man nu ens kan kalla det scen ! Det var några typ bord som stog jämte varandra .. jättelitet .. knappt så han kunde röra sig ! x) och så stog det en plint på båda sidorna och så hade de satt upp ett hopprep i mitten ! och detta skulle då likna staketet ! x) Haha okey, jag kanske är lite "bortskämd" Med Rix .. men det här var det värsta jag sett ! xD

Jaja vi väntade typ 20 minuter å sen såg vi att Danny kom in genom dörren .. alla blev helt galna å sprang efter å ropa å sådära .. men han brydde sig inte, hade han stannat hade han fått stå kvar hela dagen. Vi stog i alla fall kvar vid scenen hela tiden .. Men sen kom han dårå och sjöng If only you och Hey :) vaddåå sötaste ögonkontakten massamassamassa gånger ! :D men iaf .. sen så sa han
- Aa men nu tycker jag att ni ska gå runt å kolla på de andra sakerna .. till exempel detdär .. öhm .. Prova på .. öhm .. haha jag kan inte läsa härifrån, men det är säkert kul ! Vi ses sen !
Så gick han .. haha, jag trodde han skojjade först x) menmen. Fast han kom tillbaks efter ca en kvart å då skulle han signera .. köpte ännu en Play it-singel och hade med mig Heart.Beats såklart :) så kom vi fram dårå

Danny: Heey ! Så ni har tagit er hit också ! :D
Erica & Malin: Jaaaaa :D
Så signerade han först åt Malin tror jag .. haha skrev nåt jättekonstigt .. typ Hoppla Tjohey eller vad det var ;) så tog jag kort när de kramades å sådär ! sööööötaste bilden ! (: Men så sen gick jag fram dårå
D: Heeeeey :) Hur ere ?
E: joo de e braaa :D sj ?
D: joo braa .. sliten i halsen bara ..
så skriver han ""Tusen & Åter Tusen Kramar ! / Danny" på Heart.Beats - "boken" och sen ska han skriva på Play it - singeln ..
D: Vad är det du heter nu igen *ser tänkande ut*
E: Haha, meeehn det borde du veta nu ..
D: Jaa jag veeet .. *Lessen min* Men jag veet det egentlgen ..
E: Haha Erica ;)
D: aa juuusste .. med c, eller hur ?!
E: jaa :D

å så skrev han "till Erica puss / Danny" å sen *kraaaaaaaaaaam* å sådära :) så vart vakterna värsta sura och typ puttade bort oss >.< så vi ställde oss vid scenen igen.

Så sjöng han Play it och Tokyo seen :) feett gryym trots den lilla scenen ;) dansade tillochmed lite ! haha ! men sen efter det så var det signering igen .. så vi ställde oss där igen (a) Så när vi kom fram bara skrattade han .. typ hela tiden .. fattar fortfarande inte vad det var som va så kul .. menmen .. så signera han lite igen .. till Mikaela skrev han "till Mikaela som kom till gympasalen" haah sööt .. å sen funderade han väärsta länge på Va Malin hette .. så viskade jag M .. så om han typ på det och skrev Malin :) så rita han värsta händerna där han skrev kram .. haha det va lite gulligt (-8 så på min skiva skrev han också igen .. fast .. öhm.. han skrev att jag inte fick säga det till nån, haha !
Fast det hade med skateboard att göra x) Men aa så efter vi tagit kort å sådära så gick vi ut .. tänkte vinka när han åkte iväg med bilen å sådära .. Så sitter vid där vid vägkanten så ser vi att han kommer ut, och alla springer efter ! Värsta rusningen .. vi går å sätter oss på en bänk. så när bilen börjar köra SPRINGER typ alla efter ! Hahaa ganska överdrivet om man säger så ! Men han typ dissar alla så sen när han kör förbi oss vinkar han, värsta glaad :D 


Men yees, det var gårdagen det :) lika kul som altid att träffa honom <3 (:

  


- Erica


Kommentarer
Postat av: mariiika

fina bilder! :) å bra skrivet :)

2007-08-31 @ 18:35:57
URL: http://piecesofme93.blogg.se
Postat av: Malin

ååh, ta mig tillbaka

2007-08-31 @ 22:18:55
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0