Jag ångrar mig ..

Jag ångrar så otroligt mycket att jag inte köpte en kjol med hög midja när jag såg och testade den på H&M i kungsbacka när jag var där .. förstår egentligen inte varför jag struntade i att köpa den .. hmm .. antagligen tyckte jag att jag inte hade råd med den just då, men hur länge har inte jag velat ha en kjol med hög midja ? (ni som brukar läsa min blogg vet att jag skrivit om det ganska många gånger) den satt fint, och var inte överdrivet dyr, 199 pix. Suck ! Tycker det är ofta man ser saker man vill ha, bestämmer sig för att vänta med att köpa det, och sen ångrar man sig. Tror faktiskt det händer mig mycket mer ofta än att jag köper något som jag sen ångrar att jag köpt .. Hur är det för er ? Är det mer vanligt att ni ångrar nåt ni köpt, eller nåt ni inte köpt ?

Har precis kollat färdigt på Top Model nu .. riktigt bra är det faktiskt .. höll dck inte riktigt med domarna om vem som skulle åka ut idag, menmen. Nån annan som såg det ? Vad tyckte ni idag ?

image110

- Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0