Rusta upp höst / vinter - garderoben !

Nu tänkte jag göra en ny sånhära lista på vad jag vill/ska köpa inför hösten / vintern :) ska försöka uppdatera den ofta å sådära.

* Höst/vinterskor - Något liknande såna jag har lagt upp bilder på i bloggen förut .. typ ankelboots. Med lagom klack. Antagligen svarta. Gärna dragkedja.

* Vinterkappa - En fin kappa inför vintern. Svart eller grå. gärna lite a-linjeformad. Stora knappar. Söt.

* Pumps - Ett par pumps man kan ha strumpbyxor och knästrumpor i. INTE för hög klack.

* Kjol med hög midja - Det här har jag skrivit om många gånger. Men lyckas aldrig hitta den perfekta. Neutral färg. Lagom hög midja. Knäläng eller lite kortare. Inte för tajt. Kanske jeans.

* Overknee-strumpor - Inte särskilt stora krav. Svarta eller grå.

* Strumpbyxor - Har redan ett par svarta så vill ha i andra färger. såna hära lite tjockare. Både i neutral färg och färgglada.

* Jeansklänning - Vääldigt gärna denhär från Ginatricot (
http://misserikah.blogg.se/1187893918_snyggt_frn_gina_trico.html#comment)

* Klänning - Jag får aldrig nog med klänningar ! Gärna någon lite höstigare. gärna långa ärmar.

* Lång kofta - riktigt stor och mysig. som man kan ha till bara strumpbyxor.

* Kofta - En vanlig kofta. V-ringad med knappar. svart eller grå.

* Scarves
- som jag kan ha till bland annat min bruna skinnjacka. Kanske svart med blommönster.

* Benvärmare - Mörk färg.

Det var allt jag kom på just nu, men listan kommer som sagt att uppdateras !

-Erica


Kommentarer
Postat av: anna

mehn mehn bra att du fattade de - för han ÄR söt ! haha, åh sen ja fick sötaste kortet på honom (x han ba ser jätte konstentrerad ut vid sin keybord eller va fan de nu é han spelar xD haha sen ba *ut me tungan* iihh, thats my GÖK xD hahaha (a)

2007-08-25 @ 15:48:16
URL: http://sissigilriiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0