Skoldags ..

Inte för att jag vill börja tänka på det riktigt än egentligen .. men om endast tvåå veckor idag, har jag gått min första skoldag efter sommarlovet .. usch jag vill inte ! Haha ! Nää, men det här sommarlovet har gått så himla fort .. det känns som att vi börjar mycket tidigare än alla andra också .. så därför undrar jag
När börjar ni skolan ?

Det enda som är litelitelitelitelite och ytterst lite roligt med att börja skolan igen är ju att träffa polarna (såklart!) och att shoppa lite nya grejjer :D shopping är alltid kul ;P Jag behöver i alla fall en ny kalender, och en sånhär från Ordning&Reda skulle man ju inte tacka nej till .. Nån som vet var man kan köpa de ? Finns de bara i Ordning&Reda - affärer ? Och i såna fall, finns det nån sån affär typ i Göteborg ?



Godnatt ! / E

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag börjar egentligen 27 augusti, men då åker jag till cypern. Så jag får lite längre sommarlov :)

2007-08-08 @ 13:17:26
URL: http://naw.blogg.se
Postat av: Agnes

Jag köpte en ny kalender idag. Skiiiitfin!! :)

2007-08-08 @ 17:34:59
Postat av: ulrica

vi börjar skolan den 23:e haha ;)

2007-08-08 @ 20:40:39
URL: http://ulriicaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

sådana kommer finnas i typ alla bokaffärer när skolan närmar sig

2007-08-08 @ 21:58:39
Postat av: Fatma

Vi börjar typ den 20:de ;P

2007-08-13 @ 19:56:02
URL: http://fatmas.blogg.se
Postat av: Jennyyy

jag börjar den 20:de :/

2007-08-14 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0