Tisdag

Heey ! (: wohoo tidigt inlägg idag ! duktigt av mig va ? haha, beror mest på att min brorsa för ovanlighetens skull inte sitter vid datan på morgonen. Nu ska jag bara äta klart min frukost och sen ska jag ut i soooolen .. blir nog trädgården först och sen lite senare blire stranden ! :D

Vad ska ni hitta på idag ?

Här kommer ett litet kollage med höstkläder i lila / rosa toner .. riktigt fint att matcha med svart eller grått tycker jag .. Men det börjar kännas lite konstigt att göra höstkollage när det är riktigt sommarväder ute, haha.

image54

bilder från hm.com, ellos.se, topshop.com och lindex.se

/ E

Kommentarer
Postat av: Marika

vad bra du bloggar :)

2007-08-07 @ 18:10:48
URL: http://piecesofme93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0