2007

Heeeey!

Hade tänkt skriva värsta långa inlägget idag, men tror inte jag hinner det..dessutom har jag ont i magen nu istället för huvudet -.- Tror det är migrän-tabletterna jag får magont av .. lyckat!

Jaja, vill bara skriva lite om 2007 i alla fall! Till att börja med har det här året vart så sjukt underbart bäst! Helt klart det bästa året i mitt femtonåriga liv! Och den allra största anledningen till varför det vart så bra och till varför jag mått så bra & varit så lycklig är DANNY! Det är till stor del tack vare honom, och han betyder så mycket! Ärligt talat har jag blivit som en annan människa. Jag är mycket mer glad & står för vad jag tycker, vågar mer! Jag kan egentligen inte förklara med ord, för mig är det så stort! Allt jag fått uppleva tack vare honom, allt han gjort för mig, det är LYCKA! Han är fantastisk och så enkelt är det!! Kärlek

Sen har jag nog faktiskt i och för sig blivit mer känsligare också..tror inte jag gråtit lika mycket något annat år som jag gjort det här, men allt har vart så värt det! (och jag tror faktiskt aldrig jag skrattat lika mycket som jag gjort det här året heller ;D)

 Och tack vare honom har jag träffat en massa underbara flickor, som jag älskar av hela mitt hjärta! Allra mest Malin , Caassie & Cissi. Jag är såå glad att jag träffat er, för ett halvår sen visste jag inte vilka ni var, men nu skulle jag inte kunna leva utan er! Alla gånger vi hunnit med att skratta & gråta tillsammans.. KÄRLEK!

Och mina andra underbara kompisar Mikaela, Agnes, Lova, Hanna, Hanna, Emma, Lollo, Rabaab och alla! Ni är också stor del till att det här årt vart så bra! Jag älskar er!

SÅ TACKTACKTACKTACK! Ni är underbara! Jag älskar er & kommer alltid finnas här för er, vad som än händer!
GOTT NYTT ÅR! <3


Kommentarer
Postat av: cäääsie

älskliiiing! (L) we're the best, fuck the rest helt enkelt, right? och du vet väl att jag också alltid finns här.. i'll be there when you need me- tralal!

jaa, vi åker nog tåg! :D
älskar dig! PUUSS :*

2007-12-31 @ 14:20:30
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Malin

forever!

2007-12-31 @ 16:00:53
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Anna

mehn hallåå, om ja säger Halmstad ska
du skrika ANNA åh KRULL-OLABELLA xD
de va liksom första gången vi umgicks IRL (L)

2007-12-31 @ 16:34:22
URL: http://sissigirliiee.blogg.se
Postat av: Agnes

Jag älskar dig oxå gumman. Jätte jätte mycket!! Finns här för dig för evigt

2007-12-31 @ 16:42:33
Postat av: Lova

ÅÅÅh sötis! JAg älskar dig så sjukt mycket. Tack för ett underbart år!

2008-01-01 @ 14:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0