Det är över nu .. för den här gången ..

Tjohey! Yees, det är över nu, allt skolarbete alltså ;) Så sköntsköntskönt, bara ha möjligheten att ta det lugnt & inte tänka på skolan på typ tre veckor! :) Problemet är att jag antagligen inte kommer kunna slappna av helt, men jag ska försöka i alla fall! Jag vill inte ens tänka på nationella proven ..
Och jag tror svenska-provet om författare idag gick helt okej faktiskt :) hoppas det! Imorrn blir det fotbollsturnering..fast oroa er inte, jag ska inte vara med ;) bara kolla på! haha!

Något annat som gjorde mig sjukt glad när jag kom hem var det här!
image301
(Checka halsduken och mössan)
Jag blev gladgladglad, så nu vet ni det ;D
Och förresten är jag mycket mer positiv till allt dethär med E.M.D. nu! Visst, jag kanske hellre hade velat att han skulle släppa en soloskiva nu, men jag tror ändå det här kommer bli bra :) och låten är riktigt fin!
för övrigt misstänker jag en sak .. men jag vet inte om jag har rätt x)

Nu ska jag äta! Puss
- Erica

Kommentarer
Postat av: Malin

jag är värsta taggad nU!

2007-12-17 @ 16:29:01
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Agnes

Jag hörde det på radion :) De var grymma!

2007-12-17 @ 17:02:23
Postat av: cääsie

vi ba WWOHOO! men han passade ju jättebra i dom! :) E.M.D kommer bli greeaat.
vad är det du misstänker? :O *nyfiken*
PUSS

2007-12-17 @ 17:11:37
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: ellen

håller med, det kommer säkert bli bra endå :)
vad är det du misstänker?! *också nyfiken* hahah.

2007-12-17 @ 18:51:11
URL: http://ellennn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0