Hjälp ..

Jag orkar inte skolan just nu. Får panik bara jag tänker på allt som ska göras och på hur mycket jag har kvar =/ Muntligt spanska"prov" imorrn, och det känns som att det verkligen inte kommer gå bra! Och så har jag en bokrecension i engelska tills imorrn! Så ska vi skriva "Theme" alltså typ som ett ordspråk som passar in på boken, och jag hade tänkt typ "Det sista som lämnar människan är hoppet" meen, nån som vet ifall det heter något speciellt på engelska? Hittar det inte någonstans ..
Dessutom har jag en stor inlämning i So på torsdag och massa småläxor. Ibland vill man bara skita i allt. Det hjälper ju inte precis att jag har så sjukt höga krav på mig själv heller, så det måste gå riktigt bra i allt ..
Jag behöver jullov, nuu!
Tur att det blir Stockholm fredag till söndag i alla fall :D (jag vet att jag tjatar om det hela tiden, haha)
så det blir lite avbrott i vardagen, jag behöver det just nu..
Jaja, måste fortsätta leta efter ett "theme" .. =/
- Erica

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: Japp tack så mkt :)

2007-12-04 @ 18:47:15
URL: http://erikahallman.blogg.se
Postat av: Anonym

skolan är jobbig

2007-12-04 @ 19:35:29
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Lova

åååh sötnos! Det går säkert gööör bra för dig! Snart är det ju fredag älsklingen min! DÅ kan du slappna av lite iafx)

2007-12-05 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0