Migrän

Gokväll!

Anledningen till att det inte blivit nåt mer bloggande idag är för att jag fick migrän-attack .. idag igen! =/ riktigt jobbigt att det börjar komam så ofta nu .. innan hade jag kanske det några gånger om året bara, men nu har det vart två gånger på mindre än en vecka =/
men jaja, det börjar släppa nu i alla fall :)

Förresten så var Dany så sjukt bra på Svenska eldsjälar .. och jag tycke ändå det lät helt okey med bandet, även fast jag fortfarande är lite osäker till det, men det ska bli bra!!

Måste gå nu, annars är jag rädd att jag får ont i huvvet igen...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

gumman.. inte bra :/

2007-12-30 @ 22:16:06
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: cäääsie

sweetie. om det är till nån hjälp hade jag migränkänningar innan också 8-) Men nej, bandet lät inte bra! alltså danny lät ju överlägsen men erik & mattias.. uuuh! men jag hoppas verkligen bara att det var fel på min dator.
och vi får hålla tummarna! :*

2007-12-30 @ 23:24:37
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0