27 Juli

Ojojoj nu ar jag varit lite dålig på att uppdatera .. jag ber om ursäkt ! ;) Har gjort några shoppingfynd sedan jag skrev sist, nämligen en lila oversize t-shirt med tryck H&M 98 pix . En aprikos och svart-randig t-shirt från H&M (Rea) endast 25 kronor . Och ett par skor från KappAhl (Rea) 37 kronor ! Jag älskar att fynda ! (a) skorna är jag dock lite osäker på om jag kommer använda särskilt mycket .. men jaja, vi får la se !

Imorrn bär det av till Helsingborg ! :D ska bli riktigt kul ! ska dit med familjen .. och de ska typ åka över till Danmark och sådär .. men jag antar att jag mest kommer att sitta och vänta vid en viss Rix Fm -scen .. så oerhört social man kan vara då ! haha . Men de ska bli roooligt ! Å sen ska vi bo på hotell tills på söndag så åker vi la hem nån gån dåå ..

Later ! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0